Vážení funkcionáři, prosíme o kontrolu připravenosti MO k prodeji.
Začátek sezony se pomalu blíží, dovolíme si touto cestou shrnout několik nejdůležitějších věcí, na které je potřeba se připravit.
1) zahájení prodejů "z naší strany" předpokládáme na 10. prosince, po tomto datu budou organizace schopny prodávat.
2) aby mohla MO zahájit prodeje, musí mít nastavené 2 věci. Brigádnickou povinnost na rok 2026 (nebo zaškrtnutí, že SHR nahrazuje brigády v případě západočeských MO) a nastavené členské příspěvky na rok 2026 (zápisné případně mimořádnou známku organizace - klasické členské známky jsou nastaveny automaticky v den zahájení prodejů z naší strany).
O tom, jak nastavovat brigády jsme psali například zde, o nastavení poplatků MO zde (pouze zakládáte řádek roku 2026, nikoli 2025 jak je v loňském návodu napsáno).
3) Aby bylo co prodávat, musíte mít přijaté dodací listy od svého územního svazu - s tím vám kolegové z US poradí, ale jejich přijetí je v záložce Sklady a objednávky - Dodací listy příjemce (ke zpracování)
Orientační kontrolu, zda má vaše MO připraveno vše potřebné k zahájení výdejů najdete v této tabulce, kterou budeme jednou týdně aktualizovat. Neříká nic o tom jestli máte brigády nastavené správně, ale že je máte obecně nastavené na další rok (to, zda nemáte nějaké chyby v logice nastavení skupin lze zkontrolovat tady).
Petrův zdar!